3F1A5277.JPG                

如果海島是度假的必選那麼普吉島拉揚安納塔拉水療度假村絕對是一處熱帶的世外桃源,坐落于普吉島優美西海岸的寧靜海灣中。面朝優美私密的拉揚海灘,在這裡或者到海灘走走或者在自己別墅泳池裡打發慵懶時光再不然打打泰拳做運動吃正宗泰國菜或是乾脆對著美麗的水池發呆都是放空疲憊身心的方式。(內含HD影音)

 

3F1A4996.JPG    

由泰國最知名的品牌Minor International所打造的Anantara Phuket Layan Resort,擁有30個豪華單間與套房,以及47棟擁有9種獨特風格的泳池別墅。我可以躺在海岸邊的泳池,品嘗海濱池畔酒吧的清爽飲料;或是做做日光浴,在水波環繞的舒適日光躺椅上。

 3F1A5202.JPG  

在度假村內,我除了喜歡在此享受招牌安納塔拉水療的溫柔呵護,欣賞如夢似幻的日落外,幾步之遙就是柔軟細緻的沙灘與安達曼海的湛藍海水

3F1A5159.JPG

同時還有招牌的泰式美食與精緻豐盛的早餐等體驗,無需離開度假村即可盡情享受私密放鬆的每一刻。

 3F1A5184.JPG  

總經理Andy Kunz是瑞士人,去年甫開幕時就任一手管理了Anantara Phuket Layan Resort & Spa,特別為我推薦了這裡的VILLA、兩間餐廳、泳池、SPA以及各種休閒設備,請見以下的Video:

 

3F1A4998.JPG 

來到豪華別墅帶私人泳池的房型,經典現代亞洲風格設計、天然色調和優雅原木傢俱與裝飾,伴以舒適的床品、優美藝術品,熱帶度假氣息濃厚。更可從私人陽臺或露臺欣賞熱帶花園美景或波光粼粼的海灣。

 3F1A4915.JPG  

別墅設有15平方米的私人游泳池和露臺,配有平面電視、iPod基座等,以及帶淋浴、浸潤型浴缸和浴袍的私人浴室,另外還設有室外浴缸。

 

雙臥室安納塔拉泳池別墅

 3F1A4964.JPG  

獨一無二的兩臥室安納塔拉泳池別墅擁有令人讚歎的485平方米超大空間。作為尊貴的宅邸,前所未有的奢華感受與無敵海景在此交相輝映。在優雅的起居室放鬆,體驗私人泳池的魅力,並可從專屬的草坪直接前往海灘。

 

 

雙臥室拉揚泳池別墅

3F1A4919.JPG  

兩棟專屬兩臥室拉揚泳池別墅最適合全家和朋友入住。主臥室配備特大雙人床,次臥室擁有兩張單人床,各設有豪華浴室。可在此心滿意足地享受日光浴,興致一來跳入私人泳池暢遊一番,如果想要遠離熱浪,在客廳起居空間也可享受舒適與清涼。

 

海濱泳池別墅

3F1A4921.JPG  

四棟獨享海濱泳池別墅每棟皆擁有180平方米寬敞空間,在寬敞浴室內的獨立式浴缸浸泡,欣賞私人泳池和遠處拉揚海灘一覽無遺的美景。一夜好眠之後醒來即可看到私人日光露臺外波光粼粼的壯闊大海。穿過草坪便來到幾步之遙的沙灘。

 

 

豪華海景套房

3F1A4901.JPG  

這些時尚套房坐落於高聳的山坡位置,居高臨下地欣賞海灣全景。從我的私人陽臺可遠望寧靜的海岸線,在室內沙發上放鬆或浴缸裡泡澡時也可欣賞到海景。充滿靈感的奢華設計令人讚歎。內部相連的套房完美適合全家與朋友同住,讓這處靜居更富吸引力。

DSC02463.JPG  

在渡假村中有提供泰拳私人教練

 3F1A5464.JPG  

 Anantara Phuket Layan Resort & Spa is a charming tropical sanctuary in a tranquil bay setting on Phuket’s stunning western coast.

3F1A5470.JPG

One of the most breathtaking luxury hotels Phuket has to offer, it opens onto a private stretch of beautiful Layan Beach, where soft white sands are gently lapped by the turquoise waters of the Andaman Sea are just steps away.

3F1A4831.JPG 

Combining an escape of pure indulgence with Anantara’s renowned hospitality, couples, families and friends choose from a luxury collection of 30 rooms and suites, as well as 47 pool villas in nine uniquely impressive styles.

3F1A5389.JPG  

When it comes to designing the perfect holiday, our guests are spoilt for choice.

 3F1A5402.JPG 

Spend lazy days at the shoreline pool, sipping refreshing beverages at the beachfront pool bar or on cosy daybeds surrounded by water. Plunge into a new adventure with thrilling and relaxing water sports. Explore Phuket’s bountiful natural and cultural wonders with a range of land and sea excursions.

3F1A4853.JPG   

Return to unwind into signature Anantara Spa journeys and toast magical sunsets. While some of Phuket’s finest dining experiences await your discovery, without ever leaving the resort.

3F1A4881.JPG  

At Anantara Phuket Layan Resort & Spa, a luxury collection of 30 rooms and suites is accompanied by 47 pool villas, providing guests with an exceptional accommodation choice.

3F1A5572.JPG  

A sought after choice amongst Phuket luxury hotels, our resort is designed in classic and contemporary Asian style, with natural tones, elegant wooden furniture and ornate features accented by rich textiles, colourful hints and sumptuous artwork.

3F1A5271.JPG  

Enjoy a host of creature comforts and signature Anantara luxuries, alongside views of tropical gardens or the sparkling bay from your private balcony or terrace.

3F1A5509.JPG   

Learn to fight with a stealth-like suppleness and powerful strength of mind in the majestic martial art of Muay Thai. Amidst the tranquil grounds, a professional instructor unveils its history and techniques in a full-on hour of training.

3F1A5566.JPG  

Become a master in the art of eight limbs, relieving stress and upping your fitness to a new level.

 

Anantara Phuket Layan Resort & Spa普吉島拉揚安納塔拉水療度假村

 3F1A5515.JPG

地址:168 Moo 6, Layan Beach Soi 4,Cherngtalay, Thalang, Phuket 83110

Thailand

Tel: +66 76 317 200

http://phuket-layan.anantara.com/

 

入住資訊

住宿時間:登記入住時間: 14 : 00 ,辦理退房時間: 12 : 00

 

 

交通資訊:

客人可預約機場接送服務和免費自行車租賃服務。

交通偏遠安靜適合家庭,離市區遠,建議在酒店用餐

 

 

*貼心告知

@雙臥室安納塔拉泳池別墅特色:

3F1A4966.JPG  

485平方米的起居空間

•通往海灘的私人花園

•私人泳池

•配備特大雙人床的主臥室

•配備兩張單人床的次臥室

•起居室

•可入住最多四名成年人,或兩名成年人與兩名兒童

•戶外淋浴

•免費高速WiFi

Apple TV

Nespresso咖啡機和茶具

•行李拆包與打包服務

•每日報紙

Bose音響系統

•別墅管家服務

•一次雙人60分鐘別墅內舒壓按摩

 

@海濱泳池別墅的特色:

3F1A4994.JPG  

180平方米的起居空間

•通往海灘的私人花園

•海灘美景

•私人泳池(五米乘四米)

•配備桌椅和躺椅的日光露臺

•戶外淋浴

•皆配備特大雙人床

•配備淋浴、獨立式浴缸和雙洗面盆的特大浴室

•步入式衣櫃

•可入住最多三名成年人,或兩名成年人與一名兒童

•免費高速WiFi

Apple TV

Nespresso咖啡機和茶具

•行李拆包與打包服務

•每日報紙

Bose音響系統

•別墅管家服務

 

豪華海景套房的特色:

3F1A4937.JPG  

79平方米的起居空間

•無敵海景

•帶桌椅的私人陽臺

5個套房配有兩張單人床,15個套房配有特大雙人床

•單獨的休息區

•可入住最多三名成年人,或兩名成年人與一名兒童

•提供內部連通的套房

•免費高速WiFi

Apple TV

Nespresso咖啡機和茶具

 

良好印象專題採訪組

 

責任編輯: Jacky Yang (Taiwan)

 

: Cathy ChaoGabbana LIN (TAIWAN)

 

【本篇文章是由記者前往實地投宿,非商業廣告稿,純新聞發佈,本媒體嚴選飯店所有均為當地國家登記合法之飯店,報導的酒店會以服務和舒適,貼心度評分,會採國際評比幾項加入測試,但不做額外的評論,希望讀者前去體驗,本圖片是良好印象實地採訪拍攝】

 

採訪協力: Anantara Phuket Layan Resort & Spa普吉島拉揚安納塔拉水療度假村

 

文章採訪: 2015 Phuket普吉島

 

arrow
arrow

    良好印象傳媒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()